Datos personales

Mi foto
Aquí iré ponindo mi diario virtual. / Here i put my virtual Diary ;)

sábado, 1 de enero de 2011

Poema a Espanya (Ladino Language)



Poema a Espanya

Vine a Cordova para ver
Ande bivieron mis padres
Antes la ekspulsion

Mi disheron
Esta era la aljama
Lugar ande bivieron los djudios
de Cordova

Vide figura de Maimonides
Sentado serka del kal
Livro en mano
Ojos tristes mirando enfrente
a koza ke no pudia ver

Vide kayes estrechas
boltando, tornando
entre kazas altas
komo rio fuyendo
a su destino

Vide karas eskuras
detras de ventanas.
Senti patadas de pyes
kaminando presto,
Oyi bozes kayadas
Avlando entre si

Vine a Cordoba para ver
ande bivieron mis padres
antes la ekspulsion

I los topi dainda aya
Eskuros
Avlando en silensio entre eyos
I kon mi

1 comentario:

EnEstadoDeGuerra dijo...

Precioso poema. Es emocionante descubrir los cambios en la lengua. Mucho tiempo... pocos cambios. Creo que no puede existir mejor homenaje a la lengua española.

Gracias.